فروش اقساطی اسنوا در اصفهان

در یک موقعیت خرید و فروش معمولی، خریدار مالک اقلامی است که می‌خرد و به خانه می‌برد. با این حال، قیمت خرید برخی از اقلام به مرور زمان به فروشنده پرداخت می شود، اگرچه خریدار کالا را در اختیار دارد. به این معاملات فروش مشروط یا اقساطی می گویند. در فروش اقساطی محصولات اسنوا، یکی از مهمترین اهداف، فروش محصول ایرانی با کیفیت به مصرف کننده ایرانی است.

به گفته سایت اسنوا: در نظر گرفتن رفاه حال مردم و اندیشیدن تدابیری برای افزایش قدرت خرید آن‌ها از رسالت های اسنوا به عنوان یک برند ملی در کنار تولید محصول با کیفیت ایرانی است (اسنوا)

فروشگاه کالا ۳۱۳، مجری طرح فروش اقساطی اسنوا در اصفهان است. در این طرح همه محصولات اسنوا شامل تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز به صورت اقساطی و با شراط ویژه و متناسب با قدرت خرید و توان پرداخت خریدار ارائه می گردد.

راهنمای فروش اقساطی اسنوا

مرحله اول – مراجعه به فروشگاه کالا ۳۱۳ اصفهان

برای خرید کالای مورد نطر خود به فروشگاه کالا ۳۱۳ مراجعه نمایید و پس از انتخاب کالاهای مورد نظر و دریافت پیش فاکتور، مراحل بعدی را طی کنید.

مرحله دوم- انتخاب بانک

باتوجه به مبلغ مورد نیاز و مبلغ پیش فاکتور می توانید از بین بانک های معرفی شده و متناسب با خدمات و تعداد اقساط مشخص شده در جدول زیر از شرایط خرید اقساطی استفاده نمایید.

بانکنام طرحسفف مبلغ وامسودتعداد اقساط
ملتمرابحه۱۰۰ میلیون تومان۱۸ درصد۶۰ ماهه
ملتحامی کارت۵۰ میلیون تومان۱۲ درصد۳۶ ماهه
رفاهرفاه کالا۵۰ میلیون تومان۱۵ درصد۳۶ ماهه
صادراتهمیاران سپهر۵۰ میلیون تومان۱۵ درصد۳۶ ماهه
سیناانتخاب سینا۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان۱ الی ۱۷ درصد۶۰ ماهه
بانک مهر ایرانکالا کارت۵۰ میلیون تومان۴ درصد۱۲ ماهه
اقتصاد نوینانتخاب نوین۵۰ میلیون تومان۱۵ درصد۳۶ ماهه

نکات مهم

  • شما میتوانید پس از دریافت پیش فاکتور از یکی از فروشگاه های اسنوا به بانک مراجعه کنید، پس از تشکیل پرونده و دریافت کارت اعتباریِ خرید اقساطی محصولات اسنوا از بانک مربوطه، میتوانید به هریک از فروشگاه های زنجیره ای اسنوا در سراسر کشور مراجعه کنید تا کارت اعتباری در سامانه فروش ثبت و خرید کالای مورد نظرتان انجام شود.
  • اگر کارت اعتباری را به نام خودتان دریافت کرده اید واگذاری آن به شخص دیگری برای خرید در فروشگاه، فرآیند خرید کالا را با مشکل مواجه میکند.
  • تعداد ضامنین مورد نیاز بسته به شرایط وام گیرنده و ضامن، میزان تسهیلات دریافتی در هر یک از بانک ها متفاوت است.
  • برای دریافت تسهیلات تا سقف ۵۰میلیون تومان به طور متوسط به دو ضامن احتیاج دارید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص فروش اقساطی اسنوا در اصفهان با ما تماس بگیرید

۰۹۱۳۰۰۰۲۰۱۸

۰۹۱۳۷۴۶۶۸۶۸

۰۳۱-۳۷۷۶۴۶۲۶

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *