بعضی از لوازم خانگی در هنگام بارگیری یا جایجایی و یا انتقال از انبار کالا به فروشگاه دچار آسیب ظاهری مانندخط و خش می شوند. این محصولات به نام لوازم خانگی ضربه خورده یا لوازم خانگی با عیوب ظاهری شناخته می شوند. 

فروش لوازم خانگی با عیوب ظاهری در اصفهان

این لوازم در هنگام حمل و نقل و یا مونتاژ دچار آسیب ظاهری شده و به همین علت بسته به میزان عیب وارد شده بین ۱۰ تا ۴۰% تخفیف نسبت به کالای بدون عیب عرضه می شود. البته این محصولات دارای گارانتی می باشد و درصورت عدم رضایت مشتری قابل مرجوع به شرکت می باشد.

توجه

به درخواست مشتری بعضی از عیوب ظاهری قابل تصحیح می باشد و برخی از این کالاها به این دلیل که فقط در نمایشگاه به صورت ویترین بوده ،هیچ گونه عیوبی نداشته و فقط به علت نمایشگاهی بودن تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد لحاظ شده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه محصولات با ما تماس بگیرید و یا فرم زیر را تکمیل کنید

۰۹۱۳۰۰۰۲۰۱۸
۰۳۱-۳۳۳۴۶۸۷۰

    تفاوت لوازم خانگی عیوب ظاهری و استوک

    لوازم خانگی استوک در واقع دست دوم می باشد و غالبا از کشورهای حوزه خلیج فارس به ایران وارد می شوند و تعمیر شده هستند و در برندهای ال جی و سامسونگ در بازار ایران فروخته می شوند. این کالا ها گارانتی معتبر نداشته و معمولا دوام بلند مدتی نیز ندارند،در صورتی که کالاهای عیوب ظاهری دارای گارانتی شرکتی هستند و فقط به علت عیوب ظاهری جزیی تخفیف اعمال شده است و از لحاظ فنی هیچ گونه عیوبی ندارند.

    خرید لوازم خانگی یکی از مهمترین دغدغه های زوج های جوان و خانوده ها برای تامین ملزومات خانه و رفاه افراد در خانه و خانواده است. بسیاری از لوارم خانگی در ایران تولید کشورهای خارجی مانند کره، ژاپن، چین، ایتالیا و … هستند. در این بین تولیدکنندگان ایرانی هم توانسته اند تولیدات خود را به بازار ایران عرضه کنند و گاها با روش هایی مانند مونتاژ و اخذ نمایندگی تولید و فروش کالاهای خارجی، توانسته اند سهم خوبی از یبازار داخلی را به خود اختصاص دهند. بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی در انبارهای خود، محصولاتی را دارند که دارای عیوب ظاهری و ضربه خورده هستند.

    فروشگاه کالا ۳۱۳ ارائه کننده انواع لوارم خانگی با عیوب ظاهری در اصفهان

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه محصولات با ما تماس بگیرید

    ۰۹۱۳۰۰۰۲۰۱۸
    ۰۳۱-۳۳۳۴۶۸۷۰

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه محصولات با ما تماس بگیرید و یا فرم زیر را تکمیل کنید

    ۰۹۱۳۰۰۰۲۰۱۸
    ۰۳۱-۳۳۳۴۶۸۷۰

      5 دیدگاه در “فروش لوازم خانگی با عیوب ظاهری در اصفهان

      1. ویستا گفت:

        با شمارهای زیر در تماس باشید – ۰۹۱۳۰۰۰۲۰۱۸
        ۰۹۱۳۷۴۶۶۸۶۸
        ۰۳۱-۳۷۷۶۴۶۲۶

      2. مینا گفت:

        من برای جهزینه میخام چند قلم خرید کنم. این عیوب ظاهری روی یخچال و ماشین لباسشویی چقدر تخفیف داده ؟ توی ظاهرش چطوریه خیلی پیداست؟

        1. abolfazl6155 گفت:

          هر محصول ایرادات ظاهری متفاوتی داره. به زودی از هر محصول عکس و فیلم در سایت گذاشته میشه. اگر در اصفهان هستید می تونید به محل فروشگاه مراجعه کنید و انواع کالای با عیوب ظاهری دیدن کنید. اصفهان ، فرح آباد، میدان ارتش، روبروی بانک ملی، نبش کوچه ۳۶

          https://kala313.com/appliances-hit/

      3. زهرا گفت:

        من دنبال یخچال فریزر با عیوب ظاهری ( ضربه خورده) در اصفهان هستم. شما موجود دارید؟

        1. abolfazl6155 گفت:

          سلام بله موجوده با این شماره تماس بگیرید
          ۰۹۱۳۰۰۰۲۰۱۸

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *